Firma Link4 ma prostą strategię. Od dłuższego czasu w swoich reklamach bije w agentów ubezpieczeniowych, dzięki czemu wskazuje na zalety modelu direct. Drogą wskazaną przez tę instytucję poszli inni konkurenci – coraz więcej ubezpieczycieli ma lub niedługo będzie mieć ofertę sprzedaży prostych polis przez internet lub telefon. Tracą na tym przede wszystkim brokerzy i wspomniani agenci.Problem rynku ubezpieczeń teoretycznie jest dość złożony. Praktycznie można go jednak wytłumaczyć bardzo prosto. Ubezpieczenia się sprzedaje, a nie kupuje. I to jest podstawowa różnica porównując je do usług bankowych. Swoje robi też to, że z usług bankowych korzystamy bardzo często – nawet codziennie, chociażby płacąc kartą płatniczą, robiąc przelewy, etc. I na ostatek – zmiana ubezpieczyciela w przypadku ubezpieczeń obowiązkowych jest często jeszcze trudniejsze niż konta bankowego – zwłaszcza, że w tym ostatnim przypadku chodzi o znacznie mniejsze miesięczne zobowiązania.
więcej
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz